Faqs
BOTIGA ONLINE
Quines varietats de tomàquet puc comprar?
Elaborem Caixetes Gourmet amb les varietats de tomàquet més selectes al llarg de l'any. El Cherrie Puxic, el nostre producte estrella per la seva excel·lència gastronòmica, està disponible tot l'any gràcies a l'adaptació climàtica dels hivernacles on cultivem aquesta varietat. La resta de varietats les oferim segons temporada. Pots consultar la seva disponibilitat a l'inici de la pàgina web, on disposes d'una extensa informació sobre cadascuna de les varietats de tomàquet que cultivem.
Quina és la zona d'enviament?
Pots rebre les Caixetes Gourmet de Tomàquet de Can Puxic a tota Espanya. El cost d'enviament és gratuït a Catalunya, de 2,95€ a la resta de Península i de 4,95€ a Illes, Ceuta i Melilla.
Com realitzo la comanda?
Dirigeix-te a la nostra penstanya BOUTIQUE i selecciona el producte o productes que desitgis comprar, segons disponibilitat. Quan tinguis els productes seleccionats, fes click a la cistella i a finalitzar compra. Finalment, introdueix les dades d'enviament i facturació perquè et poguem fer arribar la teva comanda.
Quan rebré la comanda?
Amb caràcter general, rebràs la comanda el dia següent de realitzar-la, en menys de 24h. Aquest temps es pot veure incrementat depenent del dia que facis la comanda. L'objectiu és garantir que el producte que reps sigui 100% fresc. A continuació, et detallem el funcionament segons el moment en que es realitza la comanda: - Les comandes fetes DILLUNS fins les 16h es cullen dilluns a la tarda i es reben dimarts. - Les comandes fetes DILLUNS a patir de les 16h i DIMARTS fins les 16h es cullen dimarts a la tarda i es reben dimecres. - Les comandes fetes DIMARTS a patir de les 16h i DIMECRES fins les 16h es cullen dimecres a la tarda i es reben dijous. - Les comandes fetes DIMECRES a patir de les 16h i DIJOUS fins les 16h es cullen dijous a la tarda i es reben divendres. - Les comandes fetes DIJOUS a partir de les 16h, DIVENDRES, DISSABTE i DIUMENGE es cullen dilluns i es reben dimarts. Volem que rebis tomàquet recent collit i així evitem que estigui emmagatzemat durant el cap de setmana.
Què passa si no estic present en el moment d'entrega?
Et recomanem indicar una adreça d'enviament on hi hagi algú disponible per rebre la comanda. Si el repartidor no troba a ningú en el moment d'entrega, es posarà en contacte amb tu a través del núm. de telèfon que hagis indicat a la comanda i acordareu l'horari d'entrega. En cas de no trobar a ningú de nou, rebràs una notificació per anar a fer la recollida en el punt més proper de l'agència de transport.
Quan es pot veure incrementat el temps d'entrega?
En periodes puntuals, que s'informen degudament a la pàgina de la Botiga Online, el temps d'entrega pot ser superior a 48h degut a un gran increment d'activitat de l'agència de transport. Per exemple, durant l'època de festes de Nadal. En aquests casos, Can Puxic no es fa responsable dels possibles retrasos.